דלג לתוכן

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה כרגע.

מאמר: חופי תל אביב - איפה כדאי לגלוש?

חופי תל אביב לשיעורי גלישה

חופי תל אביב - איפה כדאי לגלוש?

תל אביב, עם חופיה המרהיבים והאווירה התוססת, מציעה מגוון חוויות לכל הגולשים. במאמר זה נסקור את חופי תל אביב, נמליץ על החופים הכי טובים לגלישה, ונפרט על שיעורי הגלישה והציוד שמציעים במאליבו.

חופי תל אביב ומה מיוחד בהם
חופי תל אביב ידועים בזכות החול הזהוב, המים הנקיים והאווירה המיוחדת. לכל חוף יש את האופי הייחודי שלו, מה שהופך כל ביקור לחוויה שונה.

החופים הכי טובים לגלישה בתל אביב

  1. חוף הילטון: מתאים לגולשים מנוסים, מציע גלים חזקים ומאתגרים.
  2. חוף גורדון: מושלם למתחילים, עם גלים מתונים ואווירה נינוחה.
  3. חוף אביב: מקום מצוין למי שמחפש תנאים יציבים ובטוחים ללימוד גלישה.

למה כדאי להתחיל לגלוש דווקא בתל אביב

תל אביב מציעה שילוב מושלם של תנאי ים מצוינים, מתקנים נוחים ואווירה תוססת. המדריכים המנוסים, התנאים הבטוחים והקרבה לעיר הופכים את תל אביב למקום אידיאלי להתחיל את חווית הגלישה שלכם.

השכרת ציוד אצל מאליבו

במאליבו תוכלו להשכיר את כל הציוד הנדרש לגלישה. ציוד הגלישה איכותי ומתוחזק היטב, כך שתוכלו להתרכז בלימוד והנאה ללא דאגות.

שיעורי גלישה ב-49 ש"ח

מאליבו מציעים שיעורי גלישה במחיר משתלם של 49 ש"ח בלבד. זהו מחיר מצוין שמאפשר לכל אחד לנסות וללמוד גלישה בצורה מקצועית ובטוחה.

קייטנות גלישה לילדים

קייטנות הגלישה לילדים בתל אביב הן הזדמנות מצוינת ללמד את הדור הצעיר את יסודות הגלישה. הקייטנות מציעות שילוב של למידה, כיף ובטיחות, בהנחיית מדריכים מנוסים.

תל אביב היא מקום אידיאלי לגלישה לכל הרמות. עם חופים מצוינים, ציוד איכותי ושיעורי גלישה משתלמים, מאליבו מזמינים אתכם להצטרף לחוויית הגלישה הטובה ביותר בתל אביב.

למידע נוסף והרשמה לשיעורי הגלישה, בקרו בעמוד שלנו: שיעור גלישה ב49 ש"ח

Read more

טיולי גלישה ליעדים בחו"ל

אקסטרים במיטבו - הטיול גלישה המסוכן בעולם לגלוש בו

גלישת גלים היא ספורט מרגש ומאתגר, אבל יש מקומות בעולם שהופכים את החוויה למסוכנת ומלאת אדרנלין במיוחד. טיולי גלישה לאתרים האקסטרימיים ביותר דורשים אומץ, מיומנות והתכוננות מדוקדקת. במאמר זה נתמקד בטי...

קראו עוד
סוגי גלשנים שכדאי לבחור לפי רמה

הכל על גלשנים: סוגים, בחירה ותחזוקה

גלישת גלים היא אחד מענפי הספורט הימיים המרגשים והמרתקים ביותר. בין אם אתם מתחילים או גולשים מנוסים, הבחירה הנכונה של גלשנים יכולה לשדרג את חוויית הגלישה שלכם. במאמר זה נחקור את סוגי הגלשנים, כיצד ל...

קראו עוד